piątek, 23 grudnia 2011

Słowo wstępu...

Uwielbiam proste przepisy kulinarne, takie które zawsze przynoszą zadowolenie konsumującym. Odkąd stałam się żoną i matką staram się jak mogę urozmaicać nasze menu. Wiele inspiracji znajduję w Internecie, ale są też przekazy ustne oraz stare ręcznie robione notatki. Te ostatnie odziedziczyłam w spadku od nieżyjącej już siostry znajomej mojej babci. Tym oto sposobem chcę te i inne przepisy przywrócić do życia. Na tym blogu zajmę się tylko wypiekami. Już jakiś czas temu zaczęłam fotografować wszystko co wyszło z mojego piekarnika. Nad profesjonalizmem zdjęć postaram się popracować, niestety tylko w miarę możliwości na jakie pozwoli mi mój aparat.
Zauważyłam, że jest wiele przepisów łatwych do wykonania, ale sposób w jaki są napisane zniechęca.  Postaram się układać przepisy tak aby każdy mógł je wykonać...

Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz